hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| گردشگری با ضعف تبلیغات مواجه است

البرز| گردشگری با ضعف تبلیغات مواجه است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: در کشور شاهد ضعف تبلیغات در حوزه گردشگری هستیم.

علی‌اصغر مونسان در حاشیه بازدید از غرفه میراث فرهنگی استان البرز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: البرز استانی پر از ظرفیت‌های گردشگری است.

به گزارش رویداد امروز، او با اشاره به اینکه هم‌جواری البرز با پایتخت یک ظرفیت و فرصت محسوب می‌شود، گفت: البرز هم‌جوار با بازار گردشگری پایتخت است، در نزدیکی البرز ۲۰ میلیون نفر جمعیت وجود دارد و این مهم می‌تواند باعث رونق و توسعه گردشگری این استان شود.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه در استان البرز بناهای تاریخی و باستانی شاخصی وجود دارد، گفت: در این استان شاهد تنوع طبیعت هستیم که این موارد نیز از دیگر ظرفیت‌های مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

مونسان با تأکید بر اینکه البرز باید از استانی عبوری به استانی اقامتی تبدیل شود، گفت: استان البرز باید مقصد گردشگران شود برای تحقق این مهم باید جاذبه‌های گردشگری به مردم معرفی شود.

او بابیان اینکه توسعه گردشگری با تبلیغات رابطه مستقیم دارد، گفت: در کشور شاهد ضعف تبلیغات در حوزه گردشگری هستیم بخشی از این ضعف به خود ما برمی‌گردد و بخشی دیگر مرتبط به کمبود منابع مالی است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیان کرد: در حال حاضر تأکیدداریم که تبلیغات حوزه گردشگری جدی گرفته شود، اخیراً نیز به ادارات کل استان‌ها ابلاغ‌شده که ستاد فضای مجازی برای فعالیت در حوزه گردشگری را ایجاد کنند.

مونسان با اشاره به اینکه در فضای مجازی می‌توان به‌صورت رایگان یا با کمترین هزینه در حوزه گردشگری تبلیغ کرد، گفت: فضای مجازی عرصه وسیع‌تری برای انجام تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری در اختیارمان می‌گذارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد